outsourcing שיווק B2B / B2C

אצלנו בסינרגיה תמצאו מערך שיווקי מתקדם המתמחה בהקמת וייעול מערכי שיווק B2B לעסקים

 

דבר ידוע הוא , שכאשר משווקים לעסקים (שיווק B2B) ורוצים להצליח, חייב מערך השיווק והמכירות לעבוד לא רק מול פרויקטים ומכרזים המפורסמים לכולם.

 

בכדי שתצליחו לקדם את העסק שלכם ולזכות במכרזים ובלקוחות עסקיים מובילים עליכם להתייעל ולפעול במגוון דרכים שיווקיות חדשניות ומתקדמות המביאות אתכם בזמן, במקום ובתדמית העסקית הנכונה לזכות בפרויקטים הרצויים לכם.

 

מהלך ייעוץ שיווקי. פיתוח עסקי, פיתוח ארגוני לביצוע קידום מכירות למטרת שיווק B2B תחילתו בגיבוש תוכנית עבודה שיווקית, ארגונית מעשית המגדירה את פלחי וקהלי היעד הנכונים עבור הפעילות העסקית שלכם, מתמקדת על הגדרת מחוללי העסקים שיקדמו את המהלך.

 

בתוכנית נקבעת אסטרטגית על שיווקית (שיווק B2B) וטקטיקות עבודה מחודשות לחברה / לשירות או למוצר הנדרש בקידום שיווקי עסקי - שיווק B2B.

 

בנוסף, יושם דגש בתוכנית השיווקית על ביצוע מיתוג B2B ועל מציאת הייחודיות והערך המוסף השיווקי. מהלך התכנון וההגדרה השיווקי מתבצע תוך הקפדה על שמירת השפה והמסרים מקצועיים ושילובם בתדמית עסקית (B2B) מתאימה. לתוכנית לו"ז, יעדים ומטרות להשגה.

 

ישום התוכנית וביצוע העבודה השיווקית היומיומית נעשה על ידי מנהל שיווק / מרקום אישי מטעם חברתנו האחראי יחד עם צוות המשרד האחורי לניהול ולביצוע יומיומי של עבודת השיווק תוך הקמה של מערך שיווק B2B חדש או לפי הצורך ביעול מערך המכירות והשיווק הקיים של חברתכם.

 

צוות המשרד האחורי של חברתנו אחראי על תזמון שירותי שיווק B2B השונים כפי שנקבעו בתוכנית העבודה השיווקית לרבות ביצוע תמהיל של מהלכי שיווק B2B לרבות : שיווק ישיר, שיווק אלקטרוני, קד"מ, פרסום וכו. כמו כן, לרשותכם עומד מערך הטלמיטינג B2B של חברתנו הפועל לביצוע פניה שיווקית מכרתית ולקביעת פגישות מכירה עבור צוות המכירות של חברתכם. מהלך העבודה יבוצע במתכונת DBM(שיווק מנוהל מאגרים בתוכנה קיימת) ובאסטרטגית CRM

  

ניהול שיווק B2B - ביצוע ארגוני , שיווקי :

 

פיתוח ויצירת תמהיל פלחי יעד וצינורות שיווק B2B למוצר / שירות הנמכר.
(לפי הצורך) ביצוע רה- ארגון למערך השיווק והמכירות לרבות קביעת מבנה ארגוני מחודש - משרד קדמי/ אחורי, ביצוע הגדרות תפקיד וכו'
גיוס אנשי מכירות והקמת צוותי שיווק ומכירה .
הדרכה והטמעת שיטות עבודה שיווקיות ומכירתיות B2B חדשניות ויחודיות.
בניה ומיסוד מערך ניהול שימור לקוחות ושימור מחוללי עסקים ( CRM )
הגדרת יעדים וקביעת מטרות הנעשים בשיתוף ההנהלה וצוות החברה.
סיוע בניהול ותזמון המהלך המכירתי שיווקי בחברה.

 

ניהול השיווק – תמהיל שירותי שיווק משלימים B2B :

 

מיתוג– גיבוש המסר והתדמית למותג לרבות הפקת עזרי שיווק ומכירה.
שיווק אלקטרוני לרבות קידום וקמפיינים באינטרנט, דיוור אלקטרוני,news letters וכו'.
שיווק חברתי .
שיווק ישיר – רעיונאות, הפקה וביצוע.
קידום מכירות לרבות ביצוע מבצעים בנק' המכירה, תערוכות, אירועי השקה וכו'.
קמפיינים פרסומיים - קניית מדיה, קופירייטינג ועיצוב.
תזמון וטיפול במערך יחסי הציבור.

 

שילוב ושיתוף הנוצר בין אנשים מהשורה הראשונה בתכנון ותפעול יעוץ שיווקי לבין אנשי חברתך מהווה גורם ראשון בחשיבותו ליצירת הסינרגיה (ועוד) הדרושה למיקסום יעדי המכירה והצמיחה בחברתך.

 

שיווק B2C

 

אצלנו בסינרגיה ועוד יודעים שבכדי שנצליח להעיר את מערך השיווק והמכירות שלך (בשיווק B2C) חשוב שנעבוד יחד עמך ונהווה יד ימינך בעבודת השיווק היומיומית, שילוב בין מנהל שיווק/ מרקום ויחידת הביצוע השיווקית שלך המתמחה בביצוע שיווק B2C מתוך הקיים.

 

על פי שיטת העבודה הייחודית של חברתנו לשיווק B2C עומד לרשות כל אחד מלקוחותינו מנהל שיווק / מרקום אישי האחראי לניהול וביצוע יומיומי של עבודת השיווק B2C ולסיוע בניהול מערך המכירות.

 

מהלך העבודה תחילתו בגיבוש תוכנית עבודה שיווקית B2C מעשית המגדירה אסטרטגיה וטקטיקות עבודה מחודשות לחברה / שירות או מוצר הנדרש בקידום. לתוכנית לוח זמנים, יעדים ומטרות להשגה.

 

ביצוע תוכנית העבודה השיווקית B2C על כל סעיפיה נעשה על ידי מנהל השיווק מטעם חברתנו המשלב בעבודתו ביצוע וניהול ארגוני – שיווקי יחד עם יצירה של מהלכי שיווק B2C המהווים את המטריה השיווקית למערך המכירות.

 

מהלכי השיווק B2C נבנים לפי תקציב פרוגרסיבי המתאים ליכולות הלקוח וכוללים ביצוע משולב של תמהיל שיווק ישיר, קידום מכירות , שיווק אלקטרוני , פרסום ויחסי ציבור מלווים.

 

ניהול השיווק B2C - ביצוע ארגוני - שיווקי:

 

· פיתוח תמהיל נק' מכירה וביצוע החדרה והטמעה מול חנויות יעודיות ורשתות צרכניות.

· לפי הצורך - ביצוע רה- ארגון למערך השיווק B2C והמכירות לרבות ישום מבנה ארגוני חדש,

· הגדרת משרד קדמי/ אחורי, ביצוע הגדרות תפקיד וכו' ,

· לפי הצורך - גיוס כח אדם והקמת צוותי שיווק B2C ומכירה.

· הדרכה והטמעת שיטות עבודה שיווקיות ומכירתיות יעודיות.

· הגדרת וישום נהלי עבודה לצוות המכירות והשיווק.

· בניה ומיסוד מערך ניהול יחסי לקוח (CRM) בארגון.

· הגדרת יעדים וקביעת מטרות הנעשים בשיתוף הנהלת וצוות החברה.

· ניהול ותזמון של המהלך המכירתי שיווקי בחברה.

· מתן שירותי טלמיטינג במתכונת Outsourcing לתיאום פגישות וניהול צוותי מכירות.

 

ניהול השיווק B2C - מתן שירותי תקשורת שיווקית:

 

· מיתוג ובניית מסר מחודש לחברה /מוצר /שירות הנדרש בקידום עסקי שיווקי .

· יצירת מסר שיווקי B2C לרבות ביצוע קופירייטינג, עיצוב והפקת עזרי שיווק.

· ביצוע קמפיינים שיווקיים B2C משולבים הכוללים את מגוון מהלכי שיווק:

 

· שיווק אלקטרוני: לרבות קידום, קמפיינים ומכירה באינטרנט, ניולזטרים וכו'

· שיווק גרילה ברשת האינטרנט

· שיווק ישיר – רעיונאות, הפקה וביצוע.

· מהלכי קד"מ לרבות מבצעים בנק' המכירה, תערוכות, אירועי השקה וכו'.

· קמפיינים פרסומיים - קניית מדיה, קופירייטינג ועיצוב.

· תזמון וטיפול במערך יחסי הציבור

 

שילוב ושיתוף הנוצר בין אנשים מהשורה הראשונה בתכנון ותפעול שיווק B2C לבין אנשי חברתך מהווה גורם ראשון בחשיבותו ליצירת הסינרגיה (ועוד) הדרושה למיקסום יעדי המכירה והצמיחה בחברתך.

שיוק-ביטובי.png