עבודת שיווק יומיומית

יישום תכנית העבודה השיווקית על כל היבטיה יהיה בהקצאת מנהל שיווק מטעם חברתנו – מר שלומי ליבנזון אשר יהיה אחראי לריכוז וביצוע אינטגרטיבי יומיומי של התכנית יחד עם צוות הנהלה של החברה, זאת ביישום התכנית בקצב ובשיטה הנכונה להתפתחות העסקית ולתקציב פרוגרסיבי המיועד למהלך.

כמו כן , יועמדו ליישום התכנית מערכי שיווק In House של חברתנו:

משרד שיווק אחורי ומערך טלמיטינג שיטת עבודה:

מערך משרד השיווקי של חברתנו יתגבר את צוות המכירות של החברה ויפעל לביצוע עבודת שיווק יוצא לרבות ביצוע: טלמיטינג לקביעת פגישות מכירה B2B, שיווק ישיר מנוהל מאגרים (DBM), יישום אסטרטגיית CRM בתקשורת שיווקית מתמשכת עם הלקוח וביצוע מהלכי שיווק אלקטרוני.

 

לפי הצורך תכלול עבודתנו גיוס כח אדם בתחום השיווק והמכירות, יצירת והטמעת שיטות עבודה לרבות נהלי עבודה, קביעת יעדי ומטרות מכירה ויישום של שיטות מעקב ובקרה שיווקיות.

כמו כן , חברתנו תנהל ותתזמן ביצוע של תזמון תמהיל מערכי שיווק פונקציונאליים משלימים שיוכל לכלול מהלכי מיתוג , יצירת עזרי שיווק, הפקת מהלכי קד"מ ויצירת תמהיל פרסום במדיות השונות וכו'.


שיווק שטח וקד"מ בנק' המכירה :

כחלק מיישום תכנית השיווק יתקיימו מהלכי שיווק שטח וקידום מכירות בנק' המכירה השונות. מהלך העבודה יכלול ביצוע של מהלכי קידום מכירות בשימוש במדיות וטכניקות מתקדמות ליצירת בולטות בנק' המכירה ומשיכה לרכישה. בנוסף ולפי הצורך ביצוע של הדרכות מכירה לצוות נק' המכירה.

 

שיווק חברתי באינטרנט :

חברתנו בתיאום עמכם תפעל לביצוע מהלכי שיווק חברתי ברשת האינטרנט לרבות הזנת תכנים וביצוע קידום ויראלי למטרת יצירת חשיפה לחברה כמותג בכלל ולסל מוצרי החברה בפרט.

 

קריאייטיב וכיתוב שיווקי:

לרשותכם יועמד צוות קריאטיבי הכולל מנהל קריאטיבי לביצוע רעיונאות והפקת חומר שיווקי ועזרי קד"מ וקופירייטר לכתיבת חומר שיווקי לפרסום בכתבות מקצועיות , News Letter ים, אתר האינטרנט ולפרסום פוסטים ברשתות החברתיות וכו'.


יצירת ומיסוד מהלכי שת"פ אסטרטגי :

במסגרת עבודת השיווק השוטפת יתקיימו מהלכים לקשירה וביצוע של שיתופי פעולה אסטרטגים עם חברות שבבעלות משותפת לחברתכם ועם חברות בענף החולקות את אותו קהלי יעד.

 

2. מערכי שיווק נלווים:

בהתאם לתכנית העבודה השיווקית, תפעל חברתנו בתיאום עם צוות ההנהלה של חברתכם לסנכרון עבודה מול מכלול ספקי הפרסום והשיווק הקיימים בחברתכם . כמו כן, בהתאם לצורך תפעל חברתנו לגיוס ספקי שיווק ופרסום אד הוק.

 

אתר אינטרנט :

הקמה או התאמת אתר האינטרנט הקיים לשימוש כפלטפורמה מעצימה למהלכי שיווק אלקטרוני, שיווק ישיר, קד"מ ומכירה בפועל וכמלווה למהלכי CRM.

 

קידום האתר במנועי חיפוש:

כנדרש קידום ברשת האינטרנט באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן של האתר בגוגל, פורטלים ואתרים נבחרים באינטרנט.

 

אירועי קד"מ ותערוכות :

כחלק מתכנית השיווק יתקיימו אירועי קד"מ והופעה בתערוכות. בכל מהלך קד"מ יעשה שימוש באלמנטים ייחודיים להדגמה וליצירת מסת שיווק, איסוף לידים מכירתיים ולאחר מכן בביצוע טלמיטינג Follow up לבאי האירוע שיושלם עד שבוע מסיום אירוע הקד"מ.

 

מערך יחסי ציבור:

בהתאם לשלבי תכנית השיווק תיבחן האפשרות לגיוס משרד יחסי ציבור וביצוע ניהול, תזמון ומתן סיוע שיווקי ככלי משלים למימוש מטרות תכנית השיווק וליצירת העצמה תקשורתית בלתי תלויה של פעילות חברתך.

 

פרסום:

לפי הצורך, ביצוע תמהיל פרסום B2B ככלי מעצים למהלכי השיווק. תמהיל הפרסום ופריסת במדיה תבנה על פי יחס עלות תועלת תוך ביצוע תכנון ופריסת מדיה באופן הממקסם העברת מסרים ותכנים התואמים את אסטרטגיית השיווק.

סינרגיה תמונה לעמוד ראשי