פיתוח ארגוני וגיוס אנשי מכירות ושיווק

כחלק מהייעוץ השיווקי , הפיוח העסקי והפיתוח הארגוני לביצוע קידום מכירות ולפי הצורך , תפעל חברתנו לביצוע פיתוח ארגוני בבניה מחודשת למערך השיווק והמכירות של חברתכם, זאת בהקמת מבנה ארגוני מחודש , ביצוע הגדרות תפקיד , קביעת מסגרת עבודה, וגיוס של אנשי מכירות מיומנים השבחתם לכדי נבחרת ושיווק ומכירות מנצחת.

 

מהלכי גיוס אנשי מכירות וצוות שיווק יעשו לפי אפיון תפקידים הבא:


•מנהל שיווק
•מנהל פיתוח עסקי
•מנהל פיתוח ארגוני
•מנהל מכירות
•גיוס איש מכירות
•מנהל מותג
•מנהל מוצר
•מנהל תיקי לקוחות
•מהנדס מכירות
•marcom
•מזכירת שיווק ומכירות

 

בנוסף, יכלול מהלך העבודה לגיוס איש מכירות הדרכה, ליווי והעצמה של איש המכירות בפרט ושל כל מערך המכירות והשיווק של הקיים בחברה זאת בישום של שיטות עבודה שיווקיות חדשניות ומתקדמות והטמעת היעוץ השיווקי והאסטרטגיה השיווקית על כל פרטיה בעבודת המכירות והשיווק היומיומית של החברה.

 

 

13 טיפים לגיוס אנשי מכירות איכותיים למחלקת השיווק והמכירות שלכם :

 

1. לפני פרסום מודעת גיוס איש מכירות הדרושים הגדירו פרופיל משרה המפרט את דרישותיכם מהמועמדים למשרה .

 

2. סווגו את דרישות התפקיד לגיוס איש מכירות לשני סוגים : דרישות חובה ודרישות שיהוו יתרון לבחירת המועמדים.

 

3. פרסמו מודעה לגיוס איש מכירות ב 2 לוחות דרושים בלבד, פרסום במס' רב של מקומות, יביא להצפה ולבלבול.

 

4. סווגו את המועמדיםמתוך קו"ח המתאימים לראיונות לפי קריטריונים ידועים מראש אך לא מחמירים מידיי.

 

5. יש לבדוק את רצף העבודות של המועמד/ת , במידה ולדוג' הוא 'היא עזב עבודות ולא החזיק מעמד לטווח ארוך יש לראות בכך נורה אדומה.

 

6. ראיון עבודה טוב לביצוע גיוס איש מכירות לא ימשך יותר מ- 20 דקות וזכרו אתם לא ב"בלינד דייט".

 

7. זכרו את המראיינים ולכן תובילו אתם את הראיון ואל תתנו למרואיין לספר לכם את כל סיפור חייו .

 

8. שימו לב לאוצר מילים של המרואיין ולשפת שלו דרכה תוכלו להיחשף למסרים חבויים ולאי דיוקים.

 

9. יש לשאול את המרואיין/ מרואיינת מה הוא יודע על חברתכם, במידה ועשה את "שעורי הבית" הדבר מעיד על רצינות כונותיו לתפקיד.

 

10. בדקו עם המועמד / מועמדת לביצוע גיוס איש מכירות מדוע עזב את מקום עבודתו האחרון. מה היו הסיבות ?

 

11. חשוב על המרואיין לנמק מדוע הוא הבחירה הטובה ביותר עבור המשרה , כך תתדע כיצד יכולותיו ניסיונו וכישוריו תואמים את צרכי החברה.

 

12. סמכו על החושים והאינטואיציה שלכם , מבחני התאמה שונים יכולים רק להוסיף ולאשרר את מה שידעתם והרגשתם מראש.

 

13. בקשו לדבר עם המעסיק של המועמד/ת שאינו מופיע במכתבי ההמלצה שהוגשו לכם הוא בד"כ האובייקטיבי ביותר.

שיווק-משלים.png