קידום אתרים SEO PPC

בהתאם לתוכנית העבודה השיווקית פועלת חברתנו בתיאום עם צוות ההנהלה של חברת הלקוח לביצוע מהלכי קידום אתרים ממומן ואורגני. מהלך העבודה מבוצע באמצעות חברת מומחים בתחום המומלצת לקוח בשיטת המכרז.

 

מהלך העבודה של חברתנו כולל סנכרון ונהול מהלך הקידום ומתן סיוע בכתיבת תכנים שיווקים בהתאם למילות החיפוש הנדרשות לקידום בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים .

 

מעט על קידום אתרים :


במהלך שני העשורים האחרונים, האינטרנט הפך חלק בלתי נפרד מחיינו ונראה שהוא כאן להישאר. התפתחותו המהירה, ופתיחת עולם של אפשרויות באמצעותו, הביאה לכך שהשימוש באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד בכל תחום בחיינו. לכן, ניתן לראות את נוכחותם ההולכת וגוברת של חברות ועסקים קטנים כגדולים ברשת ועימם גם גופי וחברות הפרסום השונות.


תחום קידום אתרים באינטרנט שהוא תחום הולך ומתפתח תופס מקום חשוב בכל קמפיין שיווקי כבר מספר שנים. בעידן שלנו, עידן האינטרנט, לא ניתן לחשוב על קמפיין שיווקי ללא קידום באינטרנט, אם בצורת קידום ממומן על צורותיו השונות (באנרים פרסומיים, תוצאות ממומנות ועוד), או בקידום אורגני במנועי החיפוש.


קידום אתרים אורגני מול וקידום אתרים ממומן


קידום ממומן מגיע בצורות שונות; הוא יכול להופיע בצורת באנרים פרסומיים השתולים באתרים שונים, כאשר העלות משתנה בהתאם למיקום הבאנר, חשיבות ופופולריות האתר. צורה נוספת לקידום ממומן היא פרסום בתוצאות הממומנות במנועי החיפוש. מדובר באותן תוצאות מודגשות בצד או בחלקו העליון של עמוד החיפוש ועלותן נמדדת בהתאם לתחום, לביטוי המקודם ובהתאם לכמות ההקלקות (מה שהופך את העלות לגבוהה יחסית לכמות החשיפות).


קידום אורגני נחשב בעיני ציבור המפרסמים כתחום תחרותי ופחות חד משמעי, אך הינו תחום שמוכיח את יעילותו בטווח הארוך, הן מבחינת יחסי החזר-השקעה והן מבחינת אמינותו, בעיני המפרסם ובעיני הצרכן.


בתחילתו של תהליך שיווק באינטרנט הכולל קידום אתרים אורגני, מתואמים מראש עם הלקוח מספר ביטויים ממוקדים אותם הלקוח מעוניין לקדם עבור אתר החברה שלו. כמו כן, חברות מקצועיות יגדילו וימליצו ללקוח לכלול בחבילת המילים ביטויים נוספים שהוכיחו עצמם כאפקטיביים בהמרה.


על קצה המזלג, תהליך הקידום האורגני כולל:

 

אופטימיזציה של אתר הלקוח, תוך שמירה על איזון נכון בין העדפות הגולש ופרמטרים הקוסמים למנועי החיפוש, כתיבה ועריכת תכנים, הוצאת לינקים לאתר הלקוח ממגוון מקורות איכותיים, מעקב וניתוח נתוני גלישה לשם שיפורים עתידיים, שמטרתם העיקרית היא שיפור החשיפה והמרות באתר הלקוח. כלומר, תהליך הקידום אינו מסתיים רק בהבאת אתר הלקוח למיקום גבוה בתוצאות החיפוש, אלא נמשך לאורך התהליך כולו במטרה להביא לשיפור חוויות הגולש כולה, מרגע כניסתו לאתר ועד להנעתו לפעולה.

שיתופי פעולה

סינרגיה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם חברת "היידה - קידום אתרים", אחת מחברות קידום האתרים המובילות בישראל. חברת היידה מתמחה באופטימיזציית אתרים (SEO), קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל והקמת קמפיינים ממומנים בפייסבוק, WAZE, ורשתות חברתיות נוספות.