סינרגיה ועוד לוגו לא. זגורי
סינרגיה ועוד לוגו לחברת עץ ועצה

פיתוח מערכי מכירות, קד”מ וטלמיטינג B2B

דף הבית › שירותים › פיתוח מערכי מעירות, קד"מ וטלמיטינג B2B

פיתוח מערכי מכירות ומהלכי שיווק נוספים, לרבות גיוס ואימון כ"א בארגונו של הלקוח- זהו חלק ממערך השיווק האחורי של סינרגיה ועוד!

תמונת המחשה - טלמיטינג B2B

טלמיטינג B2B

פיתוח מערכי מכירות כולל גם מהלכין באונליין וגם מהלכים שיווקיים ב"אופליין", בין היתר למשל ביצוע של טלמיטינג B2B ומהלכי שיווק ישיר מנוהל מאגרים (DBM) לפלחי יעד לקוחות סופיים ולמחוללי עסקים כפי שיקבעו לביצוע בתוכנית השיווק.

 מהלך העבודה יכלול ביצוע מהלכי Pre-sale שתחילתם בהגעה לאיש או אנשי הקשר הנכונים אצל הלקוח הפוטנציאלי והמשכם בהעברת מסר שיווקי טלפוני, שליחת חומרים שיווקיים במדיה דיגיטלית ו/או סלולרית, איתור איש הקשר ברשתות החברתיות שליחת מסרים שיווקיים וביצוע Remarketing. 

המשכו של המהלך הוא ב Follow UP המתרחש לפי מפתח זמנים ידוע מראש עד להגעה לקביעת פגישת מכירה איכותית עבור הלקוח. 

חברתנו אף מבצעת מהלכי Follow UP צעד שני לשמירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי ממועד הפגישה הראשונה ועד להגעה לשלב המכירה, 

לאחר מכן ביישום שלבי After sale ויישום אסטרטגיית CRM עד להגעה למכירה חוזרת.

פיתוח מערכי מכירה

פיתוח מערכי מכירה כולל בין היתר: גיוס ואימון כח אדם בתחום השיווק והמכירות, יצירה והטמעת שיטות עבודה לייעול צוות השיווק והמכירות לרבות הטמעת נהלי עבודה, קביעת יעדים ומטרות מכירה, הטמעה וייעול מהלכי ה CRM ויישום של שיטות מעקב בקרה ותגמול חדשניות.

טיפים לגיוס אנשי מכירות:

  1. לפני פרסום מודעת גיוס איש מכירות, הגדירו פרופיל משרה המפרט את דרישותיכם מהמועמדים למשרה.
  2. סווגו את דרישות התפקיד לגיוס איש מכירות לשני סוגים: דרישות חובה ודרישות שיהוו יתרון לבחירת המועמדים.
  3. פרסמו מודעה לגיוס איש מכירות ב 2 לוחות דרושים בלבד. פרסום במס' רב של מקומות, יביא להצפה ולבלבול.
  4. סווגו את המועמדים מתוך קו"ח המתאימים לראיונות לפי קריטריונים ידועים מראש אך לא מחמירים מידיי.
  5. יש לבדוק את רצף העבודות של המועמד/ת, במידה ולדוג' הוא/ היא עזב/ה עבודות ולא החזיק/ה מעמד לטווח ארוך יש לראות בכך נורה אדומה.
  6. ראיון עבודה טוב לביצוע גיוס איש מכירות לא יימשך יותר מ- 20 דקות וזכרו: אתם לא ב"בליינד דייט".
  7. תובילו אתם את הראיון ואל תתנו למרואיין לספר לכם את כל סיפור חייו.
  8. שימו לב לאוצר מילים של המרואיין ולשפתו. דרכה תוכלו להיחשף למסרים חבויים ולאי דיוקים.
  9. יש לשאול את המרואיין/ מרואיינת מה הוא יודע על חברתכם. במידה ועשה את "שעורי הבית" הדבר מעיד על רצינות כוונותיו לתפקיד.
  10. בדקו עם המועמד/מועמדת לביצוע גיוס איש מכירות מדוע עזב את מקום עבודתו האחרון. מה היו הסיבות?
  11. חשוב! על המרואיין לנמק מדוע הוא הבחירה הטובה ביותר עבור המשרה, כך תדעו כיצד יכולותיו, ניסיונו וכישוריו תואמים את צרכי החברה.
  12. סמכו על החושים והאינטואיציה שלכם. מבחני התאמה שונים יכולים רק להוסיף ולאשרר את מה שידעתם והרגשתם מראש.
  13. בקשו לדבר עם המעסיק של המועמד/ת שאינו מופיע במכתבי ההמלצה שהוגשו לכם. הוא בד"כ האדם אובייקטיבי ביותר

צוות השיווק של סינרגיה עומד לרשות הלקוח
לביצוע תמהיל מערכי שיווק פונקציונאליים משלימים הכולל בין השאר:

תהליכי מיתוג ועיצוב, הקמה ועדכון שוטף של אתר החברה, הפקת קטלוגים ועזרי שיווק הפקת סרטוני תדמית ופרסום, ביצוע מהלכי קד"מ, הפקת כנסי מכירות, אירועי חברה והופעה בתערוכות וטיפול בכל צורך שיווקי כנדרש.

כתיבת תגובה