מה זה ניהול שיווק במיקור חוץ?

תחום ניהול השיווק הנו תחום מורכב הדורש התמחות ומומחיות רבים. ישנם עסקים רבים שצמחו והתפתחו, אולם כדי לבצע את "הקפיצה" העסקית הבאה שלהם הם זקוקים לגוף מקצועי שידע לתכלל את כלל פעולות השיווק של העסק ולהזניקו קדימה.
מהצד השני, לחברות ועסקים רבים במצב זה עדיין אין תקציב להקמת מחלקת מכירות ושיווק, כמו גם להחזיק במנהל שיווק במשרה מלאה. כאן נכנסת לתמונה חברה מקצועית ומומחית לשיווק, המספקת לחברות ועסקים אלו ניהול שיווק במיקור חוץ, ממש "מנהל שיווק באאוטסורסינג" לכל דבר.
בחברה איכותית לביצוע של ניהול שיווק במיקור חוץ עובדים צוות של מומחים בתחומם, הן באונליין והן באופליין. הצוות ומנהליו יודעים לתת מענה הן אסטרטגי והן טקטי, הכל כדי לקדם את השיווק והמכירות של הלקוח שעבורו עובדת החברה, ועל כך היא נמדדת.
בדרך זו, העסק יכול להתמקד בתחומו המקצועי, כאשר רוב תחומי השיווק והמכירות שלו נמצאות בידיים נאמנות של חברה חיצונית לשיווק שזו מומחיותה ועיסוקה.

למי מתאים חברה חיצונית לשיווק ?

חברה חיצונית לשיווק אינה מתאימה לכל עסק. היא אינה מתאימה לעסקים "של בן אדם אחד", וכמו-כן היא אינה מתאימה לחברות ענק. ניהול שיווק באאוטסורסינג ע"י חברה חיצונית לשיווק מתאימה במיוחד לעסקים מסורתיים, שגדלו וזקוקים לפיתוח עסקי, כמו גם להספקה שוטפת של לידים כדרך להשגת לקוחות נוספים על בסיס יומיומי.
חברה חיצונית לשיווק מתאימה, אם כן, לחברות ועסקים בתחומים מגוונים: תעשייה, מסחר, יבוא, שיווק ומתן שירותים שונים בשוק הישראלי.

יתרונות נוספים של ניהול שיווק באאוטסורסינג

היתרון הגדול ביותר של העסקת חברה חיצונית לניהול שיווק באאוטסורסינג הנו כמובן החיסכון בעלויות העסקת מנהל שיווק במיקור חוץ וצוות עובדים בתחום השיווק.

בנוסף, אין צורך להשקיע מאמצי ניהול וזמן יקר, כי מן הסתם העבודה מתבצעת ע"י חברה חיצונית ולא ע"י עובדים שכירים.

יתרון נוסף הנו ביכולת ל"צביעת" כל שקל המוצא על השיווק ובקרה מלאה על "העלות מול התועלת" שלו.

הדבר מושג ע"י הספקה סדירה של דוחות ובקרה מלאה שמעמידה חברה חיצונית לשיווק ללקוחותיה, ובעצם העובדה שחברה זו נמדדת על הצלחתה בקידום העסק שעבורו היא עובדת.

יתרון נוסף הנו בכך שהלקוח של חברה כזו אינו צריך להתנהל מול ספקי שירותי שיווק רבים (כגון מקדמים ברשת, כותבי תוכן, בוני אתרים, אנשי טלמיטינג, יועצים עסקיים וכו.) אלא הם מתנהלים מול ספק בודד אחד, על כל הנוחות והיעילות שיש בכך.

עוד יתרון הנו בכך שחברות לניהול שיווק באאוטסורסינג "חיות" את תחום השיווק והנן Up to Date בכל הנוגע לערוצי השיווק השונים. במיוחד חשוב הדבר בתחומי השיווק באונליין, מכיוון שההתפתחויות בו מהירות יותר והשינויים תדירים.

סיכום: פיתוח עסקי במיקור חוץ – האם זה ריאלי?

האם אפשרי לבצע פיתוח עסקי במיקור חוץ ? זו אכן שאלה לגיטימית.

כאמור, לא לכל חברה ולכל עסק הדבר מתאים, אולם לעסקים רבים הפתרון של גוף מקצועי אחד המספק תחת קורת גג אחת את כל פעולות השיווק והמכירות של העסק הנו פיתרון אפשרי שניתן לבחון אותו על-פני תקופת התנסות לא ארוכה.יתרונות פיתוח עסקי במיקור חוץ ע"י חברה מקצועית לכך הנם, כפי שראינו, רבים מאד. לרשותם של מנהלים ובעלי חברות עומדת האופציה הזמינה של שימוש בחברה המומחית לתחום השיווק והמכירות.

לקבלת הצעה מחיר ופרטים נוספים על ניהול השיווק במיקור חוץ – השאירו כאן פרטים כעת!

 

ניהול שיווק באאוטסורסינג
ניהול שיווק באאוטסורסינג